En glad Frida + filmer från när vi hoppa :D

Herregud, 63 besökare igår och bloggen har knappt en header eller vi har knappt bloggat i en vecka ;) Fortsätt så! :D






Det där var filmer från i fredags då jag och Carin hoppade. Jag hoppade min fina fux Simson<3, Carin hoppade Fidelisanfjanten! Filmerna suger, jag vet. Men dom är filmade med en mobil. Så vi ska försöka att få några andra med bättre kameror filma nästa gång! På dom två första filmerna så hoppar vi en kombination, (första hindret 65 andra hindret 90 och sen svängde vi in på en vattenmatta som låg på 60-70.) På dom två sista hoppar vi vattenmattan fast denna gång var den 90 cm.

Snart kommer filmerna från tävlingen när jag och Carin lekte "Varning för barn". Och det betyder alltså att jag och Carin är lite allmänt dryga eller nått sånt, så filmar någon av oss lite i smyg och sånt! På återséende, Frida <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ser ut att vara en väldigt trevlig ponny! :D



mvh Lovisa

2011-04-17 @ 18:33:06
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar till Lovisa: Tack så mycket! Fast det är två ponnysar, men båda är lika trevliga! :)

2011-04-17 @ 18:41:34

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0