God kväll

Idag har jag jobbat i stallet hela dagen och blivit helt svart, jag skojjar inte. Mina händer var fan svarta när jag kom hem, och guuud vad skönt det var att bli ren! Av med allt skit under naglarna, och allt smuts i näsan :/ Usch, men jaja. Jag har haft det gött, det var lte chill i stallet för att tandläkaren var där och fixade massa ridskoleponnysar och hästars tänder, en av dom var Knoen <3 Han fick ju lugnande så han nästan ramlade, söta fina grisen<3

Sen så stack jag, Carin & Elliot (hela bloggänget till donken) , det ligger precis bredvid stallet dom som inte visste det :) Så vi stack dit och käka och fyfan vad vi hade det kul . Carin filmade, så det kanske kommer filmer? ;) Sen sprang vi tillbax till stallet och gick på sits-clinic, mycket intressant :D men det tyckte inte E...

Knoen min, vi kallar honom för Knoen i stallet för att han låter ibland som en grisikno och
lixom ja.. verkligen låter som en gris :')

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0