SORRY !

Hej! Sorry för jag inte vart så aktuell men jag har inte haft något att skriva om men jaa nu ska jag SKÄRPA mig ^^
Idag har jag vart med emil min kompis han har ponnys som han tävlar upp till L.a Höjder Mayday/Sadow Glen jätte fina ponnys, De var lite för varmt för att Rida ordenterligt men de gick, Vi skritta dock nästan hela vändan men de var hel Ok. Sen skulle vi bara trava en lite grus väg och bara ta de lungt men sen i en liten sväng som kom så börja emil och Mayday '' Maja '' Galoppera i full fart och jag och Sadow Glen '' Shadde '' hängde me som i ett snöre, men de gick helt ok.
Mayday ''maja''
Shadow Glen '' Shadde ''

Kommentarer
Postat av: Amanda-Baileyz RNF 187

SV: hihi jaa tack visst är han fin!

Riktig skönhet är han faktiskt godkännd hingst oxå ;D

2011-04-25 @ 21:59:06
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/
Postat av: elliot

Hihi, aa jätte fin, Hur vet du vem de är ? :)

2011-04-25 @ 22:39:04
URL: http://iqponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

shadow glen*

2011-04-30 @ 17:40:59
Postat av: shadde & maja

mina hästar

2011-08-29 @ 12:31:12

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0