NYHETER!!

Heej alla, sorry om min uppdatering inte har varit så bra...
men de har hänt välldigt mycket så jag tänkte berätta :)

Först och främst har jag bytt hyrhäst till LEGOLAS
Jag har haft han som hopphäst nä'r jag hade Corina (hon får dessvärre inte hoppa längre)
Och första gången på ett tag hoppar jag en häst som verkligen tar i i från ryggen och jag märker att min hopp sits har blivit säämst efter Fideli :)
Jag har ridit lite dressyr på honom och han kan bli någåt stort :D

Pay and jump - stigsbergsgård :)

 

Min hyrinstruktör Viktoria Lerhmark

den ridlärare jag har haft många privata lektioner med, hon som har hjälpt mig när jag hamnar i deprationer, när jag hackar upp mig på ditaljer.... hon är bäst och hon betyder välldigt mycket för ridskolan och hon SLUTAR!

för hon var bara vikarie åt Myran och hon kommer tillbaka.

 

så det är välldigt tufft nu.

Jag har också haft konfa och moppekurs sammtidigt och det tar välldigt mycket tiiiiid och då blir det inte så mycket tid för att blogga men nu kommer jag  :D

 

Bild: Viktoria Lerhmark och shilly :)


Kommentarer
Postat av: lina

Åh är det säkert att du får legolas nu?:D fetans med nice! Jag väntar fortfarande:( och nora ska hyra honom i sommar!:@

2011-06-23 @ 23:39:30

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0