svett, tårar, glädje

Hej! Sorry för uppdateringen. Man kan ju faktiskt skylla på att jag har haft mycket fullt upp. MEN innan jag börjar skriva måste jag knäppa upp min klänning innan jag svimmar, känns som jag har korsett -.- SÅ. Men ja, jag har pluggat asmycket, vill ha höööga betyg tills nian. TAGGA BAL OCH AVSLUTNING fett mycke (a)
Sen har det varit lite skit me kompisar osv. Men det reder man ut ganska lätt om man heter Frida (a) Men nu ska jag titta på tv efter att ha bärt denna korsett hela fucking dagen pga. student, vill också vara det. Jag hinner inte ens vara det innan jorden går under 8) Men ja....... sometimes life is a blest or a fucking nightmare. hahaha, fjårtizz.. ZZzZzZzZ, nej jag skojja. är flumig som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, undrar vad jag har fått i mig hela dagen? :o Men ja, jag missa hela min ridning, fan på det säger jag bara.. :( Men imorgon ska jag sova i stallet :D wiiiie, och nästa helg är det PARDEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYY (a) Då händer det grejor (a) nerrå, men guuud, jag är cäpä. hahaha, nejdå. men jo, faktiskt lite. men nu ska jag sluta innan jag börjar skriva någonting jag inte ska skriva, herrrråå- pööss, hihi ^^ jag har inte gjort någonting (a)

Kommentarer
Postat av: lina

nu har jag fått upp headern!:D

2011-06-02 @ 14:19:16
Postat av: Matilda

Eran uppdatering suger!!!!!!!

2011-06-02 @ 17:11:13
Postat av: Louisa

vart 3 : dje inlägg är typ "förlåt för uppdateringen"



om man ska ha blogg ska man sköta den!!!

2011-06-03 @ 00:01:12
Postat av: Anonym

Jäättedålig uppdatering! Vet inte ens varför jag går in här.

2011-06-11 @ 13:53:40

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0