Dagens ridpass och onsdagens ridpass

Heeeey Vickiz! Du ser ju detta ;) Och hej alla andra såklart :)
Okeeeeeyyy, i onsdags så red jag och jag gick inge bra. Asså jag känner att det är tråkigt att sitta upp på Simson ibland, man vet lixom vad som ska hända. Han kan vara ganska.. tråkig! Men ändå är han söt :) Just nu tittar jag på DRAGQUEEN - program, jag ska bli en sån när jag bli stor! ;) Jajajajajajaja, så gick det. ååå , jag sitter så fult i sadeln, och allt känns så flängigt.. Lixom , jag har typ.. eller nej, men asså jag vet inte .. xd

Här är våran ridlärare Vickiz, jag vet vickiz att jag inte var så snäll som tog just denna fjoooortisbild,
meeeeeen jaja.. Hitta ingen annan xd säger vi...


Idag så red jag först lektion för V, vi hade dressyr och jag hade Simson.Hehe, gick väl bra. Jag kände att jag fick mycke stadigare skänklar i dressyrsadeln MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN mitt jävla minus är min fuuuuuucking armbågar och händer som vill sticka åt ett annat jävla håll (a) Så dom måste jag TRÄNA TRÄNA TRÄNA bort, annars kommer jag aldrig att vinna seriedressyren igen, nejdå, jag skojar :D

Sen efter dressyren så hoppade vi och det SPÖREGNADE, FAN VAD KUL DET VA! Att hoppa i spöregn ute var det mysigaste jag någonsin gjort, iaf 1 av dom ^^ Simson red jag, och han blev faktiskt lite busig han, han drog ner huvudet ett par gånger när det börja regna men asså det var kul. Fast jag var trött som vanligt då mina lärare möööördar mig i skolan, nejdå. Men guuud, ajjajjajaja, vi hoppa kanske 80-85? kanske... Och sista """banan""" så hoppade vi lite omhoppning och det satte VI KLOCKRENT! fan vad göööött, ja, men sprången blev goooodi! :D Så jag är nöjd, nu är jag jättepigg! För att.. Det tänker jag inte säga :D

// Frida

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0