den sämsta. . .

Nu är jag trött på allt med medryttar ponnys allt går bara skit när ''vissa'' personer måste förstöra bara för att dom ska få en ponny, Nu är de en person som gör mitt liv piss ! jag hade världens bästa ponny men nu är den sumpad tack vara en person. Så jävla trött på sånna människor som ska vara så EGO!
Är de någon som har en B/C/D-ponny som behöver medryttare som kan träna/tävla och bara ha kul med så Hör av er ! jag har ridir i 8.år och är erfaren ryttare, jag tävlar en så länge bara 70.cm men klarar (LÄTT) högre, jag gillar ponnys som har lite fart/glädjeskuut och sådant, Komentera/mejla så får ni veta mer! Tack i förhand! < 3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0