HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

Jag såg att Carin hade laddat upp PRO som kör moppe, det var första gången! :)
Jag tyckte att jag var jävligt proffsig. Jag är iaf hemma :) Gör ingenting, Lydia ville ha mer HISS & DISS så man kanske kan lägga upp något sånt idag? :)
Jag är jätteglad på Carin nu, hon har skärpt sig ganska. Hon kanske inte är den som uppdaterar mest i hela världen, men hon uppdaterar varje dag, hon har gjort det iaf och jag HOPPAS att hon fortsätter att lägga ut roliga filmklipp och sånt ;) Elliot vet jag inte.. :p
Carin & Fideli - Nikon D60 ~ Tamron 70-300 - Foto: Elliot Jonsson

Kommentarer
Postat av: Lydia

;DD

2011-05-23 @ 19:35:30

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0