Min Tur

Hejsan!

Nu har jag pratat lite med anna om Queen. De speciella vi prata om får ni veta om de blir aktuellt, Annars prata vi om dagar då jag ska rida Queen. Troligtvis på ''månadagar'' ibland torsdagar och hela hälgen om anna och jag har tid, De ska bli jätte kul och rida lite oftare. Jag älskar denna ponny otroligt mycket och vi har så mycket ihop. Pappa ska nog med mig och foota på söndag och sen ska jag försöka dra med mig Karro, Frida och lina kanske ? :)


Lite roligare och ha bilder. Vi ska rida dressyr i en stor betes hage och hoppa lite träng på slutet! ^^
Anna och jag är VÄLDIGT bra kompisar och har samma humor, hoppas de kommer gå bra för mig och Queen då händer de Speciella ! ^^













Kommentarer
Postat av: lina

jag följer gärna med och fotar:D

2011-05-16 @ 19:11:32

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0