PAUS - knapp

NU TRYCKER FRIDA PÅ PAUS-KNAPPEN, OOOOOOOBBBBBBBBSSSSSSSS!! BARA FÖR HELGEN ;)
Åker på konfaläger över helgen och förmodligen finns det inget internet där vi bor ;) jag tar med mig datan, men det är ju för att titta på film då! Men ja, jag åker. jättetråkigt tycker jag. Jag skulle hellre ha åkit på tävling med Hanna och Q på söndag och ridit idag än att åka dit. Men jaja, life is life.. DET BLIR BLOGGPAUS FÖR CARIN MED, hon åker också så att ni vet. Så elliot har lovat att blogga åt oss, så ni får uppdatering ;) 3 inlägg per dag och han lovar att det blir intressanta!! :D

Foto: Matilda Hedlin
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Mickis

Till Frida



Om man inte kan sitta i en hoppsadel kan man inte sitta i en dressyrsadel!



Det sa jag aldrig, eller hur? Jag sa, att eftersom jag är ganska lätt och kort och red i en hoppsadeln, blir sitsen inte lika bra och jag skumpar mycket eftersom Simson är förstor för mig. Jag sa inte att jag inte kunde sitta i en hoppsadel!Så om du inte har något vettigt att säga alls, så säg ingenting! Läs texten först!

2011-05-14 @ 11:14:40
URL: http://enkopingsryttarna.blogg.se/
Postat av: Karro :)

Vilken grym uppdatering han gör med tre inlägg, minst^^

2011-05-14 @ 18:42:56
URL: http://enkopingsryttarna.blogg.se/
Postat av: Mickis



Frida

Jag sa det inte på ett dumt sett och jag sa heller inte att du inte kunde rida i en hoppsadel eller hur? Det som jag sa var ett citat som är ganska sant på dom flesta :) Jag sa inte det för att vara dum!



Okej, men då var det ingenting;)

2011-05-15 @ 15:50:21

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0