pluuugg

Elliot & Zephyr - Nikon D60 ~ Tamron 70-300 - Foto: Jag

Ja, tyvärr så hinner jag inte blogga så mycket just nu. Har mitt spanskaprov som ska göras imorgon att plugga till, kommer att faila hårt men ehm. Ja, får fan hoppas på det bästa! :D Hoppas, hoppas, hoppas att jag får ett G, jag skulle bli överlycklig, men det är ett extra stort prov och vår lärare är lite störd i bongen så asså, neee. Jag klarar det inte är min channsning. Men jag uppdaterar kanske ikväll, beror på om jag hinner :) Peace.
PS! Glöm inte frågestunden och glöm inte att skicka in era HOT OR NOT till [email protected]! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :) du får gärna gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D

2011-05-24 @ 20:43:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Micha Inerud<3

Gillar bilden! Fin pålle!:D

2011-05-25 @ 09:16:00
URL: http://ullbrostallet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0