Svar

E. om Happiness ~ Elliot & Zephyr @2:
Varför är du så hård i handen Elliot? Jag tror det går bättre om du får honom att jobba bakifrån och fram istället för att bara böja på nacken.

Hur ofta rider du honom?
____________________________________________________________________________________

Svar: För de  första vill jag hälst veta vem du är, jag gillar ej Anonyma ''stavning''. Men ja svaret är ja jag kanske är lite hård i handen men de var tredje gången jag red honom och han var inte en sådan ponny jag är van vid att rida. han var lite smått seg men stark och då viste jag inte riktigt hur jag skulle rida. Men jag tycker inte jag drog så mycket han är själv oxå väldigt duktig på att göra så de ser ut som de men jag kan lika gärna ha vart hård ändå! :)

Jag rider bara ibland men nu har jag slutat rida honom alls! :)

Du får gärna skriva vem du är, jag blir inte arg/sur för ni måste få säga vad ni tycker!




Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0