svar på inlägget DAGS

Nathalie om Dags?:
Varför ska du byta till stor häst? Och är inte både Landora o Lady upptagna? För Magnus har väl Lady o Cornelia Landora?
Dessutom heter dom "Lady Q" och "Landora af Tortuna" om man får vara petig :-P

Svar: Jah är förlång!!! De kommer bli lediga Nathalie, jah vet lite mer om hyrvärden än du :)
Och förlåt då för jag inte har skrivit rätta namnen då :P

Karro :) om Dags?:
Varför? :)

Svar: Jag känner att jag börjar bli lång att mina ben är lite förlånga för ponny :)

Tess om Dags?:
Varför har du tagit Matildas bilder för? Eller vrf skriver du inte att det är hon som fotat?
Svar: Tess jag visste inte att de var Matildas bilder för jag tog de ifrån ridskolanshemsida.


//


Kommentarer
Postat av: Mickis

Carin:

(vilket betyder att de tar ledande tygeltag upprepande gånger efter varandra)???



Lär dig lite mer gumman innan du skriver något, du skrev väldigt fel där ;)



tänk på hur du rider då stummpan, innan du tror att du är proffset.



Svar:

Haha, det är iallafall vad jag har läst i tidningar och på nätet(vilket står i texten) så börja inte anklaga någon när du inte vet något. Annars behöver du väl inte läsa eller hur? Och jag säger inte att jag är ett proffs, jag delar bara med mig av mina åsikter och vågar säga vad jag tycker.

Det är iallafall MIN åsikt och den kan du tyvärr inte ändra på;)



Frida:

Jo, jag kanske blandade ihop det lite där, men det är vad jag har läst:)

2011-05-16 @ 20:43:01
Postat av: Mickis

Svar



Tack för att du svarade så snällt då,stummpan;)

2011-05-16 @ 21:01:33
Postat av: Matilda Holmström

Vi har nu en tävling på bloggen där man kan vinna en ridbåge från Perfect Sit, bland annat ;)



http://twolivesonepassion.blogg.se/2011/may/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2011-05-17 @ 13:35:32
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Visste inte att någon av dom skulle bli lediga. Men som svar på vilken häst du ska välja så ska du garanterat ta Landora. Hon är mycket MYCKET bättre en Lady. Om du frågar mig ;) Men sen är jag inte lite för förtjust i henne heller :-P

2011-05-17 @ 14:50:05

Kommentera gärna inlägget här:

- Ditt namn?:
Varit här förut?

- Msn/Mejl?


- Kanske en blogg?


- Din komentar!?

Trackback
RSS 2.0